kunst digitalna agencijausklicnik

Kreativna agencija Kunst

Kreativna agencija Kunst!

  • USLUGE

    cjenik paketa i usluga

    Starter paket za samozaposlene /Growth paket za generiranje klijenata / Pro paket za širenje biznisa

    brending

    Brending / Vizualni identitet  / Copywriting / Web dizajn / Web shop / Dizajn ambalaže / Video produkcija / Promotivni materijali / Dizajn poslovnih prostora

    marketing

    Marketinška strategija / Pozicioniranje brenda na tržištu / Kampanje oglašavanja / Društvene mreže / Promocije / SEO & SEM / Content marketing / PPC oglašavanje / E-mail marketing / Automatizacija e-mail marketinga

    procjena stanja brenda

    Gdje ste na tržištu / Gdje je vaš brend u odnosu na konkurenciju / Što trebate popraviti / U čemu ste dobri i što trebate jačati / Kako postati kralj đungle 

    Besplatne konzultacije
    Procjena stanja brenda
  • PROJEKTI

    kako sve funkcionira

    Znate što trebate, skupili ste hrabrost, ali ne znate gdje i kako početi, niti kako sve uspješno privesti kraju? Bez brige, nacrtali smo vam:)

    portfolio radova

    Vizualan ste tip i želite nešto opipljivno? I mi smo, zato smo vam pripremili pregršt primjera  naših projekata, tematski podjeljenih i popraćenih mnoštvom fotografija

    česta pitanja

    Sve nedoumice i škakljiva pitanja. Sve ono što pitate sa zadrškom ili u pola glasa. Kod nas nema tabu tema, pa smo odgovore objedinili na jednom mjestu. 

    blog

    Customer avartar, ciljana publika, tržišna niša...niste sigurni što ti pojmovi uopće znače ili želite postati majstor zanata? Tumačimo pojmove, navodimo primjere iz prakse i stavljamo u kontekst.

    Besplatne konzultacije
    Procjena stanja brenda
  • O NAMA
  • KONTAKT
kunst digitalna agencijausklicnik

Kreativna agencija Kunst

Kreativna agencija Kunst!

  • USLUGE
    • Brending
    • Marketing
    • Procjena stanja brenda
  • PROJEKTI
    • Kako sve funkcionira
    • Case study – naučite na primjeru
    • Česta pitanja
    • Blog
  • O NAMA
  • KONTAKT
  • BESPLATNE KONZULTACIJE
mala skola marketinga za pocetnike 12
February 27, 2024

osnove marketinga za poduzetnike 11. dio = besplatni marketing

Besplatni marketing Postoji li uopće?Postoji li takvo što?Do prije desetak godina, marketing je ...

Read More
mala skola marketinga za pocetnike 10
February 24, 2024

osnove marketinga za poduzetnike 10. dio = najopasnija strategija

NAJOPASNIJA prodajna strategija Jeste li i vi dio statistike?Zanimljivo je da većina poduzetnika ...

Read More
mala skola marketinga za pocetnike 9
February 23, 2024

osnove marketinga za poduzetnike 9. dio = pogrešni klijenti

4 tipa pogrešnih klijenata I 4 koraka za prepoznavanje i privlačenje pravih klijenataKada započi ...

Read More
mala skola marketinga za pocetnike 8
February 23, 2024

osnove marketinga za poduzetnike 8. dio = izbjegnite stereotipe

Arhetip ne smije biti stereotip Odnosno, jesu li žene lošiji vozači?Pogledajmo dva primjera u sv ...

Read More
mala skola marketinga za pocetnike 7
February 20, 2024

osnove marketinga za poduzetnike 7. dio = isticanje među konkurencijom

10 provjerenih strategija za privlačenje klijenata I još važnije - zadržavanje postojećih! Ako j ...

Read More
mala skola marketinga za pocetnike 6
February 20, 2024

osnove marketinga za poduzetnike 6. dio = brend arhetip

10 provjerenih strategija za privlačenje klijenata I još važnije - zadržavanje postojećih! Ako j ...

Read More
mala skola marketinga za pocetnike 5
February 15, 2024

osnove marketinga za poduzetnike 5. dio = privlačenje kupaca

10 provjerenih strategija za privlačenje klijenata I još važnije - zadržavanje postojećih! Ako j ...

Read More
mala skola marketinga za pocetnike 4
February 15, 2024

osnove marketinga za poduzetnike 4. dio = psihologija kupaca

👉 Kratak vodič za vađenje glave iz vlastite gu$!?ce 👈 Zašto očekivati da će se potencijalni ...

Read More
mala skola marketinga za pocetnike 3
February 15, 2024

osnove marketinga za poduzetnike 3. dio = uspješna prodaja

Vodič za razumijevanje psihologije kupaca. I posljedično, prodaje. Psihologija kupaca = područj ...

Read More
mala skola marketinga za pocetnike 2
February 12, 2024

osnove marketinga za poduzetnike 2. dio = ciljano tržište

U kojem svijetu živi vaša buyer perona? Svijet u kojem će se maniefstirati želje naše buyer per ...

Read More
mala skola marketinga za pocetnike
February 12, 2024

osnove marketinga za poduzetnike 1.dio = buyer persona

Što je uopće buyer persona i kome to zapravo treba? Buyer persona = izmišljeni profil vašeg ide ...

Read More
magic pill
December 28, 2023

5 pametnih strategija za poslovni rast

Donošenje novih odluka je česta pojava kod vlasnika malih tvrtki, sve sa ciljem poboljšanja i unapre ...

Read More
cinicism
December 12, 2023

5 najvećih mitova brendinga

5 najvećih mitova brendinga 1. Brend je logo.Ovo je jedan od najpopularnijih mitova. Logo nije b ...

Read More
Aesthetic Phone Mockup Instagram Post
December 12, 2023

Majstorsko upravljanje najvažnijim resursom

Žderači vremena Problemi poput:     • premalo vremena     • previše zadataka     • nemogućnost ...

Read More
miner deep work
December 12, 2023

Deep work ili kako postati stvaratelj?

Reaktivni vs. produktvni rad Skakanje između inboxa, notifikacija, sastanaka i poziva na dnevno ...

Read More
business strength
December 12, 2023

Time blocking ili kako uštedjeti i do 50% vremena u radnom danu?

Kontrola vremena Kontrolirate li svoje vrijeme ili ono kontrolira vas? Na prvu bismo svi voljel ...

Read More
friends
December 8, 2023

Što je customer avatar i da li Vam je prijeko potreban?

Poistovjećivanje, pripadanje, pleme Zašto određeni vizuali privlače određenu publiku? Što će pu ...

Read More
superhero
December 8, 2023

Koja je stvarna uloga brenda?

Povremeno detaljno istražujemo što ćemo kupiti, povremeno spontano nešto kupimo.  Povremeno se cjen ...

Read More
strong
December 8, 2023

Kako da vaš brend postane poznat?

Moć brendinga Što je razlika između malog i velikog brenda? Postoje li uopće mali i veliki bren ...

Read More
prodaja-min
December 8, 2023

Što stoji iza svake uspješne prodaje?

Što stoji iza svake uspješne prodaje? Uspješna prodaja objedinjuje tri ključna sastojka, predst ...

Read More
ekstremna-personalizacija
December 7, 2023

Ekstremna personalizacija

Ekstremna personalizacija „imenica: personalizacija= 1. dizajniranje ili proizvodnja nečega ka ...

Read More
usklicnikusklicnik

Kreativna agencija Kunst

Kreativna agencija Kunst!

Mi smo razgovorljivi, i ne propuštamo priliku za dobru ćakulu. Stoga, javite nam se da neobavezno porazgovaramo o vašem brendu, marketingu i poslovanju, dogovorite termin sastanka ili nas jednostavno zvrcnite.

Instagram Auxicon-linkedin
Kontakt

Telefon:+385 99 686 17 21

Email:info@kunst.com.hr

Zakažite termin
© 2025 Kreativna agencija Kunst . All rights reserved.
Shopping Basket
Cijanimo vašu privatnost Koristimo kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva pregledavanja, posluživanje prilagođenih oglasa ili sadržaja i analizu našeg prometa. Klikom na "Prihvaćam" pristajete na našu upotrebu kolačića.PrihvaćamNe prihvaćamPolitika privatnosti