Besplatni marketing Postoji li uopće?Postoji li takvo što?Do prije desetak godina, marketing je ...
osnove marketinga za poduzetnike 10. dio = najopasnija strategija
NAJOPASNIJA prodajna strategija Jeste li i vi dio statistike?Zanimljivo je da većina poduzetnika ...
osnove marketinga za poduzetnike 9. dio = pogrešni klijenti
4 tipa pogrešnih klijenata I 4 koraka za prepoznavanje i privlačenje pravih klijenataKada započi ...
osnove marketinga za poduzetnike 8. dio = izbjegnite stereotipe
Arhetip ne smije biti stereotip Odnosno, jesu li žene lošiji vozači?Pogledajmo dva primjera u sv ...
osnove marketinga za poduzetnike 7. dio = isticanje među konkurencijom
10 provjerenih strategija za privlačenje klijenata I još važnije - zadržavanje postojećih! Ako j ...
osnove marketinga za poduzetnike 6. dio = brend arhetip
10 provjerenih strategija za privlačenje klijenata I još važnije - zadržavanje postojećih! Ako j ...
osnove marketinga za poduzetnike 5. dio = privlačenje kupaca
10 provjerenih strategija za privlačenje klijenata I još važnije - zadržavanje postojećih! Ako j ...
osnove marketinga za poduzetnike 4. dio = psihologija kupaca
👉 Kratak vodič za vađenje glave iz vlastite gu$!?ce 👈 Zašto očekivati da će se potencijalni ...
osnove marketinga za poduzetnike 3. dio = uspješna prodaja
Vodič za razumijevanje psihologije kupaca. I posljedično, prodaje. Psihologija kupaca = područj ...
osnove marketinga za poduzetnike 2. dio = ciljano tržište
U kojem svijetu živi vaša buyer perona? Svijet u kojem će se maniefstirati želje naše buyer per ...
osnove marketinga za poduzetnike 1.dio = buyer persona
Što je uopće buyer persona i kome to zapravo treba? Buyer persona = izmišljeni profil vašeg ide ...
5 pametnih strategija za poslovni rast
Donošenje novih odluka je česta pojava kod vlasnika malih tvrtki, sve sa ciljem poboljšanja i unapre ...
5 najvećih mitova brendinga
5 najvećih mitova brendinga 1. Brend je logo.Ovo je jedan od najpopularnijih mitova. Logo nije b ...
Majstorsko upravljanje najvažnijim resursom
Žderači vremena Problemi poput: • premalo vremena • previše zadataka • nemogućnost ...
Deep work ili kako postati stvaratelj?
Reaktivni vs. produktvni rad Skakanje između inboxa, notifikacija, sastanaka i poziva na dnevno ...
Time blocking ili kako uštedjeti i do 50% vremena u radnom danu?
Kontrola vremena Kontrolirate li svoje vrijeme ili ono kontrolira vas? Na prvu bismo svi voljel ...
Što je customer avatar i da li Vam je prijeko potreban?
Poistovjećivanje, pripadanje, pleme Zašto određeni vizuali privlače određenu publiku? Što će pu ...
Koja je stvarna uloga brenda?
Povremeno detaljno istražujemo što ćemo kupiti, povremeno spontano nešto kupimo. Povremeno se cjen ...
Kako da vaš brend postane poznat?
Moć brendinga Što je razlika između malog i velikog brenda? Postoje li uopće mali i veliki bren ...
Što stoji iza svake uspješne prodaje?
Što stoji iza svake uspješne prodaje? Uspješna prodaja objedinjuje tri ključna sastojka, predst ...
Ekstremna personalizacija
Ekstremna personalizacija „imenica: personalizacija= 1. dizajniranje ili proizvodnja nečega ka ...