mala skola marketinga za pocetnike 12

osnove marketinga za poduzetnike 11. dio = besplatni marketing

Besplatni marketing

Postoji li uopće?

Postoji li takvo što?

Do prije desetak godina, marketing je uvijek koštao: radio, televizija, novine, plakati…kojem god da ste vremenu pripadali, ako ste željeli biti u centru pozornosti, to je koštalo. Novaca.

A to je nešto što poduzetnici koji startaju često baš I nemaju na pretek. Ali ono što imaju je ZNANJE.

Pretpostavimo da većina poduzetnika (one druge I onako drugačije nazivamo) zna znanje I u trenutku kada pokreću svoj biznis imaju strast, energiju, iskustvo I znanje. Na vama je da svaki dan odvojite mali komad svog radnog dana I prenesete tu energiju vašim potencijalnikm klijentima.

Jer: znanje + besplatni prostor na društvenim mrežama = marketing!

KONSTANTNO PRUŽANJE VRIJEDNOSTI

O čemu pisati? Najprije, nemojte zamišljati neku tamo publiku. Zamislite da pričate nekom dobrom frendu. Nemojte prodavati! Objasnite na primjeru. Ako ste zubar, pričajte o prednostima I nedostacima izbjeljuivanja zuba. Ako ste frizer, pričajte kako zaštititi kosu tokom kućnog oblikovanja. Dajte korisne informacije i pozicionirajte se kao stručnjak u svom području.
I onda to ponavljajte svakog dana.

Besplatni marketing je blagodat za male poduzetnike. Iskoristite ga. Svaki dan.

 

BESPLATNI MARKETING U PRAKSI

Bezobrazno iskoritite sve mogućnosti.

Društvene mreže = BESPLATNI marketing.

Iskoristite ga. Besramno. Svaki dan.

A evo I 8 malih podsjetnika kako:

✅ Sadržaj: visokokvalitetan, vrijedan sadržaj. Dosljedno proizvodite sadržaj na više platformi.

✅Dajte, dajte I još malo dajte: mentalitet “prvo daj”, gdje pružate vrijednost svojoj publici ne očekujući ništa zauzvrat. Dosljednim isporučivanjem vrijednog sadržaja, gradite povjerenje i kredibilitet kod svoje publike.

✅Autentičnost: prestanite glumiti korporaciju. Budite iskreni, transparentni I ljudski. Budite ono što jeste. Ako ste plahi, budite plahi. Ako ste energični, budite energični, ako ste duhoviti, neka to vude vaša valuta. Nemojte biti nešto što niste.

✅Izvorni sadržaj: prilagođavajte sadržaj platformi na koju ga plasirate. Nemojte koristiti isti ton na Tik-toku I na Facebooku. Jer ni publika nije ista.

✅Uključite se i slušajte: odgovarajte na pitanja, slušajte komentare I povratne informacije. Neka komunikacija bude dvostrana. Pokažite zahvalnost. I za kritiku I za pohvalu.

✅Strpljenje i dosljednost: Izgradnja prisutnosti na društvenim medijima zahtijeva vrijeme i dosljedan trud. Budite prokleto uporni.

✅I NAJVAŽNIJE: nemojte otpisati sve skupa prije nego probate.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *