10 provjerenih strategija za privlačenje klijenata
I još važnije – zadržavanje postojećih!
Ako je marketing je proces iznošenja ideje, proizvoda ili usluge pred publiku koja kupuje, koji je najbolji način za to iznošenje?
Ako se marketing se fokusira na želje i potrebe kupaca sa svrhom privlačenja kupaca, koji je najbolji način fokusiranja?
Odgovori se najčešće okupe u marketinšku strategiju, koja se onda razlaže na jednostavne I mjerljive korake za implementaciju. Preporučam razvoj marketinške stratgije prema tzv. AIDAR modelu:
👉 awareness (svijest) = stvaranje pozornosti kroz različite medije
👉 interest (interes) = stvaranje interesa za dodatnim znanjem o proizvodu
👉 desire (želja) = stvaranje emotivne veze I buđenje želje za kupnjom ili interakcijom s brendom
👉 action (djelovanje) = bilo koja direktna akcija od strane kupca (ne mora nužno biti kupnja)
👉 retention (zadržavanje) = jednom kad osoba postane kupac, cilj je zadovoljenje dodatnih potreba I zadržavanje pažnje
Pri izgradnji strategije, svakako preporučam I dobru staru SMART metodu (pretpostavljam da ste ju vidjeli već dovoljno puta da vam na uši izlazi, ali ako se želite podsjetiti, škicnite članak)
Kada ste napravili dobre temelje I oboružali ste kvalitetnom strategijom (odnosno skupili dovoljno hrabrosti I volje da se I pozabavite svime time), evo što trebate implementirati u praksi:
10 provjerenih marketinške strategije za privlačenje i zadržavanje kupaca
👉 Iskoristite društvene medije = nemojmo zaboraviti, društveni mediji su besplatni marketinški alat. Iskoristite ga.
👉 Pokrenite blog = proširite svoje objave na društvnim mrežama u malo konkretnije edukativne članke I objavite ih na svojoj web stranici. Tako publiku preusmjeravate na svoj web;).
👉 Maksimalno povećajte optimizaciju za tražilice (SEO) = između ostalog, redovno pisanje bloga jako pomaže u rangiranju.
👉 Kreirajte poziv na akciju (CTA) = Na svim kanalima komunikacije koje koristite. Olakšajte ljudima da vas kontaktiraju.
👉 Uključite influencere = samo pripazite da su poravnati s misijom vašeg brenda I da ju nadopunjuju.
👉 Email marketing = prikupljajte kontakte. Oni nisu podložni promjenama uvjeta korištenja poput društvenih mreža, oni su vam na raspolaganju uvijek.
👉 Napravite affiliate program = povežite se s ljudima iz branše (ili šire) s kojima možete logično nadopuiti svoju ponudu (I vi nihovu) te tako proširiti mrežu kontakata.
👉 Uključite kupce putem chata = ovo jeosobito korisno ako imate potrebe za korisničkom podrškom zbog prirode vaše usluge ili proizvoda. No, može biti I koristan alat za npr. Rezerviranje termina ako ste davatelj usluge.
👉 Napravite webinar = kada prikupite dovoljno samopouzdanja na društvenim mrežama, proširite svoje znanje kroz besplatni webinar.
👉 Razvijte buyer personu = pogledajte post br.1 o buyer personi za više detalja.
Add a Comment