PODUZETNIK STE KOJI ŽELI IZAĆI IZ ANONIMNOSTI?

Od anonimnog poduzetnika do poznatog brenda

Postanite brend uz starter paket za samozaposlene!

👉 samo 10 % vašeg budžeta

👉 isporuka mjesec dana od datuma narudžbe

 

Kako pretvoriti anonimnog poduzetnika u poznati brend u 5 koraka:

  1. Kreirajte neodoljiovog idealnog kupca
  2. Otkrijte vaš zapanjujući vizualni identitet
  3. Definirajte svoj jedinstveni stil izražavanja
  4. Suvereno zavladajte društvenim mrežama
  5. Profesionalna web stranica u trenu

1.
idealni kupac

Idealni kupac je glavni lik u priči o vašem brendu. S njime se ljudi moraju moći poistovjeti ba bi se odvila ključna faza svake prodaje = stvaranje povjerenja.

A povjerenje se stjeće razumijevanjem njihovih želja, strahova i težnji. Ne stvarate samo brend; stvarate iskustvo skrojeno da odjekne među vašom publikom.

Dobro definirana osobnost kupca tajna je koja transformira običan proizvod u proizvod koji kupac želi.

Stoga je definiranje idealnog kupca prvi korak u izgradnji kvalitetnog brenda. Mi vam ovaj nezaobilazni korak poklanjamo, jer toliko vjerujemo u njegovu moć!

2.
logo & brending

Brend nije samo ime, poruka ili logo; to je obećanje koje dajete i iskustvo koje pružate. To su emocije koje izazivate, povjerenje koje gradite i promjena koju donosite svijetu. Vaš brend nije ono što kažete da jest; to je ono što ljudi osjećaju da jest. Vaš brend je ono što o vama govore kada niste prisutni.

Brend je dopuštenje. Dopuštenje koje vam vaša publika daje da budete dio njihovih života, da riješite njihove probleme i učinite razliku.

A logo? Logo je lice vaše brenda. Vječno prisutno i nezaboravno.

3.
slogan & poruka brenda

Stil izražavanja je most između onoga što želite prenijeti i onoga kako se vaša publika želi osjećati. To je fino usklađena ritam sekcija koja prevodi vaše snove i nadanja u jezik vašeg idealnog kupca.

Stil izražavanja čini razliku između toga da vas se čuje i da vas se pamti. Osobnost je ta koja pretvara poruku iz informacije u nezaboravnu priču. 

Zamislite svoj brend kao razgovor – stil izražavanja je smijeh, empatija, autentičnost, zbog koje ljudi žele nastaviti razgovarati.

Kada stvaramo glas vašeg brenda, to nisu samo riječi, već melodija koju vaša publika ne može izbaciti iz glave.

4.
društvene mreže

Komunikacija na društvenim mrežama je srce svijesti o brendu.

Ne radi se samo o objavljivanju; radi se o stvaranju dinamičnog, trajnog dijaloga s vašom publikom. Društvene platforme vaše su virtualno tržište na kojem vaš brend ne samo govori nego i sluša. 

Poticanjem angažmana i autentičnosti ne gradite samo svijest; njegujete zajednicu koja postaje vaša vjerna baza kupaca. To je umjetnost pretvaranja klikova u odnose, a odnosa u prodaju – moćan ples koji gura vaš brend u prvi plan.

5.
web stranica

Web stranica za male tvrtke je poput izloga u svijet. 

To nije samo online prisutnost; to je platno na kojem se odvija priča vašeg brenda. Dobro izrađena web stranica vaš je ambasador koji radi 24 sata dnevno, ostavlja onaj ključni prvi dojam i poziva kupce u vašu priču. 

Za početak, neka stvari ostanu jednostavne. 1- page web stranica na kojoj je vaša glavna ponuda, malo o vama, predstavljajnje vaših proizvoda/usluga, kontakt i opći podaci. To je sve što vam je potrebno! 

Brza i jednostavna online prisutnost kako biste što brže mogli zakoračiti u stvarni svijet.

starter paket za samozaposlene

Tek startate, imate fiksan budžet i bitno vam je što brže izgledati kao profesionalac? Ne brinite, ovaj je paket zamišljen upravo za vas.

Opterečujući samo 10% vašeg budžeta, isporučen unutar mjesec dana od narudžbe, kao stvoren je za laki start. A vi se možete posvetiti onome u čemu ste izvrsni.

Posebna ponuda na čak -28,5% vrijedi do kraja veljače, a broj mjesta je ograničen.