Pitanja i odgovori

Suočavanje sa strahovima pri odabiru branding agencije prirodan je dio procesa. Vaša zabrinutost se čuje i suosjećamo s težinom ove odluke. Povjerenje se stječe transparentnošću, suradnjom i iskrenom predanošću uspjehu vašeg brenda. Ovdje smo da s vama koračamo ovim putem, ublažavamo strahove i pretvaramo ih u građevne blokove otpornog i utjecajnog brenda.


Mi volimo znatiželjne, skeptične i vrckave umove koji postavljaju i ona škaljiva pitanja. Niže su odgovori na njih:

Poslovno okruženje koje se stalno mijenja. Vaš strah je opravdan i zato se obvezujemo na kontinuirano učenje i prilagođavanje. Vaš brend neće samo ostati relevantan; razvijat će se s tržištem, osiguravajući da će ostati živahan i privlačan dio vaše poslovne priče.

Vaše vrijednosti su srce vašeg poslovanja i mi to poštujemo. Suosjećamo s vašom zabrinutošću zbog neusklađenosti. Budite uvjereni, ulažemo vrijeme da duboko razumijemo vaše vrijednosti i unesemo ih u svaki aspekt vašeg brenda. Vaša autentičnost naš je prioritet. Stoga je prvi korak u našoj suranji rješavanje detaljnog upitnika  koji osigurava potpuno razumijevanje te detaljna analiza trenutnog brenda, trišta i konkurencije.

Potvrđujemo težinu vašeg ulaganja. Strah od financijskih poteškoća je prirodan i razumljiv. Naša predanost transparentnosti znači da nema skrivenih troškova. Vašim se resursima postupa s najvećom pažnjom, a naš cilj je isporučiti opipljive, mjerljive rezultate koji opravdavaju vaše povjerenje. Dodatno, proces brendiranja je podjeljen u jasne stupnjeve sa dvostranom komunikacijom i procesom odobravanja pojedinih koraka.

Prosječnost je strah koji dijelimo. Shvaćamo da je vaš brend lice vašeg poslovanja prema svijetu. Očekujte ništa manje od naše nepokolebljive predanosti izvrsnosti, kreativnosti koja dovodi u pitanje norme i brend koja ne samo da se ističe već postaje nezaboravan dio vaše priče.

Vaš brend je vrlo osoban. Produžetak je vaše strasti i napornog rada. Mi to poštujemo. Mi ne preuzimamo kontrolu; mi surađujemo. Vaša vizija, uvidi i preference nisu usputne opaske, već temelj na kojem oblikujemo priču vašeg brenda. Smatrajte nas partnerima u stvaranju vašeg jedisntvenog brenda.

Povjerenje se zaslužuje i pozivamo vas da istražite naše priče o uspjehu. Povežite se s tvrtkama koje su bile na vašem mjestu. Njihova iskustva, izazovi i trijumfi svjedočanstvo su učinka naše suradnje.

Komunikacija je most povjerenja. Očekujte otvorenu, iskrenu i redovitu komunikaciju. Vaša pitanja ne smetaju; oni su prilika za jasnoću i razumijevanje. Zajedno smo u ovome, a transparentnost je naša obveza prema vama.

Kreativnost je zajedničko putovanje. Cijenimo vaše uvide i razumijemo da je vaše poslovanje jedinstveno. Naš kreativni proces je suradnički, osiguravajući da vaš brend ne odražava samo vašu viziju, već postaje izvor ponosa i povezanosti.

Poslovno okruženje se mijenja, a tako bi se trebao promijeniti i vaš brend. Naša predanost nadilazi početni projekt. Ovdje smo na duge staze, spremni prilagoditi se, poboljšati i unaprijediti vaš brend kako vaše poslovanje raste. Putovanje vašeg brenda priča je koja traje.

Vaša tvrtka je jedinstvena kao i vi sami. Ne vjerujemo u generička rješenja. Očekujte personaliziranu strategiju koja uzima u obzir vaše specifične potrebe, izazove i težnje. Vaš brend nije samo projekt; to je odraz vašeg putovanja i mi ga tako tretiramo.

Ne, ne treba. Ako vam biznis cvate, imate pregršt klijenata i zakazane poslove za budućnost, tada ste vi brend sam po sebi, i do toga je došlo posve prirodno. Želite li bilo što promijeniti, poboljšati ili osvježiti u vašem biznisu, tada je (re) brending ipak dobra ideja.

Premda potpuno različit od brendinga, odgovor je zapravo vrlo sličan. Ako ste zadovoljni kako vam biznis funkcionira, zapošljavate, širite se, imate zakazane poslove, te jednostavno ne želite više, onda marketing koji sami radite odlično funkcionira. No, imate li potrebu za poboljšaljem, ili dugoročno pomišljate pozicioniranje vašeg brenda i biznisa u odnosu na konkurenciju, onda je ulaganje u marketing logičan korak. 

Ovisi. Najčešći odgovor je da, no to ne treba biti tako. Osim ako tek započinjete, često ima vrlo kvalitetnih segmaenata u svakom biznisu, a naš je posao prepoznati ih te uzdignuti na novu razinu u vizualno privlačnom i razumljivom paketu, te predstaviti ciljanoj publici.

Za poduzetnike početnike odobravamo otplatu na rate kroz prvih godinu dana poslovanja. To je dovoljno vremena i prostora da se biznis zalaufa, a vi financijski prodišete.

Kada je riječ o kompletnom projektu, on se odrađuje i naplaćuje po završenim fazama, evo primjera:

  1. brending
  2. dizajn ambalaže
  3. web shop
  4. društvene mreže
  5. plaćeno oglašavanje

Osim jednokratnih, postoje i obnavljajuće usluge koje imaju fiksan mjesečni iznos, obično se ugovaraju na godinu ili dvije, npr:

  1. newsletteri
  2. održavanje i ažuriranje web shopa
  3. angažman na društvnim mrežama i slično