mala skola marketinga za pocetnike 7

osnove marketinga za poduzetnike 7. dio = isticanje među konkurencijom

Isticanje među konkurencijom

Ljubav buyer persone i brand arhetipa

Demografske značajke (dob, spol, bračni status i obrazovanje), pružaju dobar kontekst naše ciljane publike. Buyer persone su donekle plošne, jednodimenzionalne. Žive u sadašnjosti.

Prepoznavanjem zajedničkih karakteristika koje dijelimo s buyer personom, ostvarujemo prepoznavanje na logičkoj razini. Ali za povezivanje na emotivnoj razini trebamo nešto žešće. Trebaju nam arhetipi.
Duboko pohranjeni u podsvjesnom dijelu naše psihe, intuitivno ih prepoznajemo i emotivno se povezujemo.

Arhetipi daju dubinu I višedimenzionalnost. Meso, žile I kožu na kostur buyer persone. Oni su protagonisti u priči o brendu. Imaju prošlost, sadašnjost I budućnost.

Kako povezati brend arhetip I buyer personu: praktični vodič

👉 Vrijednosti i uvjerenja:
Mudrac i vladar cijene znanje, mudrost i autoritet. Buntovnik daje prednost slobodi, individualnosti i osporavanju statusa quo, a njegovatelj cijeni suosjećanje, empatiju i podršku.

👉 Životni stil i hobiji:
Istraživača uživa u avanturističkim aktivnostima, putovanjima i isprobavanju novih stvari, a kreatora kreativnim hobijima i DIY projektima.

👉 Interesi i strasti:
Arhetip mađioničara može se povezati s onima koje zanimaju mistična iskustva, duhovnost i kreativne potrage, dok običan čovjek zadire u područja društveno korisnog rada, lokalnih događaja i aktivnosti orijentirane na obitelj.

👉 Stavovi prema brendovima i potrošnji:
Heroj ide uz brendove povezane s pozitivnim utjecajem i pravdom, nevinašce uz čistoću I pouzdanost a buntovnik s nekonvencionalnim I nekonformističkim stavovima.

👉 Procesi donošenja odluka:
Istraživanja i želja za znanjem će privući mudraca, impulzivnost I avanture istraživača, a svjedočanstva I dobrobit će privući skrbnika.

👉 Društvena i ekološka odgovornost:
Buntovnici traže društveno i ekološki odgovorne brendove kao izraz svojih vrijednosti. Običan čovjek podupire lokalna poduzeća i bavi se društveno odgovornim aktivnostima.

💪 Primjena arhetipa na vašem brendu


Razvijete li osobnost svog brenda na ovako dubokoj razini, stavljate se velik korak ispred konkurencije. Evo kako:

✔ Pomoću ključnih riječi odredite njegov stav prema životu.
✔ Usvojite ton glasa i stil pisanja koji obuhvaća ta mišljenja i stavove.
✔ Odredite rječnik koji će vaš brend koristiti
✔ Proširite svoj vokabular sinonimima
✔ Prilagodite vizualne elemente svog brenda; boje, tipografiju i slike, koje vizualno predstvljaju ovaj arhetip
✔ Primijenite svoj stil izražavanja, mišljenja, stavove i ton glasa na svu komunikaciju svog brenda

Što je više detalja u osobnosti vašeg brenda, to će ona biti živopisnija i pamtljivija.

Kada su izgled, osjećaj, ton, stav, mišljenja i rječnik vašeg brenda usklađeni i svi rade zajedno kako bi izazvali želje (koje vaš proizvod ili usluga zadovoljava), imat ćete brend s humanističkom i nezaboravnom osobnošću.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *