👉 Kratak vodič za vađenje glave iz vlastite gu$!?ce 👈
Zašto očekivati da će se potencijalni kupac identificirati s našim brendom, ako brend ne živi prema vrijednostima za koje se zalaže?
Potrebna je promjena perspektive.
Potrebno je stati u kupčeve cipele I pogledati njihova očekivanja. Onako, za ozbiljno.
Autentičnost, reputacija, poštenje, pripadnost, iskrenost, transparentnost. Pozitivne karakteristike s kojima se naš kupac želi poistovjetiti (ili barem svoju idealiziranu sliku o sebi).
Dijelim s vama 8 savjeta za praktično razumijevanje psihologije kupaca.
Odaberite 2-3 I primijenite u praksi. Onako, za ozbiljno.
koristite I emocije I logiku
Cijena je bitna. Ali nije I presudna. Da jest, nitko ne bi kupio Ferrari umjesto Fiata ili Armani odijelo umjesto trenirke. Cijena I funckija su jedno, a emocija I osjećaj pripadnosti nešto sasvim drugo.
Ljubav prema proizvodu (iPhone; od prve do 46. verzije), odanost brendu (iPod socks!), razočaranje brendom (MacPro cilindar/vaza/kanta) sve utječu na dinemiku odnosa između brenda I kupca.
napravite priču o razvoju proizvoda
Ispričajte kako ste prepoznali problem, kako ste došli na ideju za razvoj proizvoda. Autentičnost nikad nije dosadna.
kratkoročni I dugoročni prioriteti
Na koji način će proizvod/usluga donosi zadovoljsto pri kupnji? A koliko dugo nastavlja donostiti vrijednost? Svjedočanstva novih I starih korisnika daju dobru perspektivu.
uklonite bolne točke
Što uzrokuje frustracije pri korištenju vaših proizvoda? Dobro pogledajte korisničko iskustvo, na što se kupci žale i u kojim trenucima odustaju od kupnje. Otklonite to.
pridodajte titule svojim kupcima
Nazovite kupce titulom koje će naglasiti njihovu želju za pripadnošću vašem brendu hashtag#cumberbitches & pinenuts
doprinesite zajednici
Kojoj ugroženoj skupini može vaš proizvod pomoći?
naglasite novitete
Naglasite nove proizvode I usluge. Napravite od toga događaj. Objavite na web stranici, društvenim mrežama, napravite testere. Ako treba, platite I reklamu.
garancija kvalitete
Postoji li mogućnosti povrata proizvoda ili novca? Ovaj psihološki fenomen govori potencijalnom kupcu da je proizvodkvalitetan. Jer, ne biste imali politiku povrata da nije.
Svaki od ovih savjeta zahtjevaju promjenu perspektive.
Znate li što se pritom nehotice dogodi? Razvijete empatiju. Bolje razumijete vlastiti brend. Razvijete bolji proizvod. Doprinosite.
Stoga, izvadite glavu iz vlastite gu$!?ce i promijenite perspektivu. Onako, za ozbiljno.
Add a Comment