NAJOPASNIJA prodajna strategija
Jeste li i vi dio statistike?
Zanimljivo je da većina poduzetnika koji se bore s probijanjem na tržište ima nešto zajedničko – oslanjanje na najpopularniju, a ipak na najopasniju prodajnu strategiju – preporuku🤞
Na isti sam način i ja krenula u posao te prvih nekoliko godina ovisila o preporuci drugih.
Bez ikakve kontrole ili uvida u sljedeću narudžbu ili klijenta.
Zapravno, poslovanje se tih godina moglo najbolje opisati jednom riječju – STIHIJSKI.
🖖Od stihije do reda
Prvi je korak određivanje pravog klijenta.
Tko je, gdje ga pronaći i kako mu se obratiti.
Tko je uopće vaš idealni klijent?🙈🙉🙊
1. imate usklađene vrijednosti,
2. prihvaća vaš autoritet,
3. pokazuje poštovanje prema vašem proizvodnom procesu.
Opišite svog idealnog klijenta, odnosno, riječnikom prodaje i marketinga: buyer personu ili customer avatara. Uđite u misli svog idealnog kupaca i odgovorite na sljedeća pitanja:
👉Koje uspavane frustracije ima vaš idealan klijent?
👉Koje su tajne želje vašeg idealnog kupca?
👉Što ljude obično sprječava da odagnaju napetost koju osjećaju?
👉Gdje ga pronaći?
👉Jednom kada ste definirali idelanog klijenta, razlislite gdje ga možete pronaći?
👉Koje kanale komunikacije koristi?
Recimo da se radi o mladoj zaposlenoj mami koja bi se voljela baviti jogom (kao nekad), ali nema vremena, velika je šansa da ćete ju pronaći u nekoj od grupa na društvenim medijima koji se bave pitanjima klinaca, a ne joge. Srednjovječnom menađeru ili vulkanizeru nećete pristupiti niti sa jogom niti u toj grupi.
Kako joj se obratiti?
Našoj mladij zaposlenoj mami koja se nekad bavila jogom, ali joj sada to ni ne pada na pamet jer je jednostavno prezauzeta, nećemo direktno prodavati tečaj joge. Jer će jednostavno odmahnuto rukom I reći, “nemam vremena više za to”.
Nema smisla pričati joj o benefitima joge (već ih zna), niti koliko bi joj dobro došle (svjesna je da ju bole leđa).
Ima smisla pričati joj o mogućnosti koja postoji za osobe u njenoj situaciji , a to je grupa joge za mame s djecom. Dok mame vježbaju, klinci se u susjednoj prostoriji igraju (pod stručnim nadzorom, naravno). Time ste riješili glavni prigovor. Ako nakon toga istaknete benefiti, tim bolje.
Što ste postigli?
👉 vaša je ciljana skupina upravo postala jasno definirana
👉direktno se obraćate skrivenim željama potencijalnog klijenta i
👉 otklanjate nakupljenu napetost I frustraciju (zbog nedostatka vremena)
👉 na dobroj ste poziciji da izgradite dugoročan odnos
Add a Comment