Dajemo identitet vašem biznisu
Brending
Gacate po nesigurnom tlu promjenjivog tržišta:
- Konkurencija vas vreba kao tigar iz žbunja?
- Klijenti grickaju kao komarci dok pokušavate riješiti sve dnevne zadatke?
- Na kraju dana, brendingu u vašem „svijetu” nema mjesta?
Pretvaramo Vas u poslovne lavove, žirafe i tigrove, ovisno o okruženju u kojem se nalazite.
Što je potrebno za brendning?
Bilo da je potrebna transformacija ili potpuno novo ruho, bacamo se na zadatak. Istražimo, izmjerimo i kreiramo baš u vašem prepoznatljivom stilu. Ako treba prekopamo i prekrojimo sve što vaš proizvod nosi, jednom riječju: mejkover.
Bez brige, pazit ćemo da vas stari prijatelji i dalje mogu prepoznati.
Evo kako:
1. Istraživanje
Mjesto gdje uvijek počinjemo i osnova bez koje ne može dalje. Tko ste? Što prodajete? Tko su vaši idealni klijenti, ciljana publika, a tko vaša konkurencija? Koji su vam ciljevi (kratkoročni i dugoročni), ali i što su vaši strahovi, težnje, snovi? Sve su to sastojci od kojih se stvara brend.
Jednom kada smo postavili ciljeve, definirali ciljanu publiku i razvili strategiju pozicioniranja brenda, vrijeme je da mu damo ime i glas.
2. Copywriting
Priča o brendu, glas brenda i stil izražavanja. Primjetili ste da svi kvalitetni brendovi imaju stalno isti vizual koji ih prati. Imaju i dosljedan stil izražavanja.
Ime brenda, proizvoda, usluga, slogani, poruke... Sve to su pažljivo kreirani i usklađeni segmenti koji zajedno djeluju kako bi ciljanom kupcu izazvali emociju s kojom će se on moći poistovjetiti i početi vam vjerovati.
3. Idejna rješenja
Predstavljanje 2 do 3 idejnih rješenja vizualnog identiteta. Vi odabirete jedno prema kojem se radi izvedbeno rješenje.
U ovom koraku predlažemo vizualna rješenja koja će predstavljati brend i zajedno odabiremo ono na temelju kojeg ćemo napraviti izvedbeno rješenje.
4. Vizualni identitet
Svi znamo da određene boje, oblici (i prostor lišen istih) izazivaju određene emocije. Naš je zadatak uskladiti te emocije s onom koju izaziva priča o brendu. Izrađujemo izvedbeno rješenje, što znači logotip, boje, tipografija, fotke i sve ostalo što će vam trebati.
Zaključno, svi se segmenti objedinjuju u knjigu standarda koja sadrži sve bitne informacije o brendu.
Primjena brenda u praksi
Ok, sada imamo definirane sve gradivne elemente jednog brenda.
Znamo kome se obraćate, kakvim tonom, kako ćete izgledati, koja je tržišna niša i tko vam je konkurencija. Vrijeme je za primjenu brenda, odnosno, izradu svega onoga što jednom kvalitetnom brendu treba:
1. Web stranica
Nekad je za posao bilo važno imati posjetnicu. Danas je web stranica vaša digitalna posjetnica bez koje, u najmanju ruku, djelujete neozbiljno, a potencijalni kupci hrle odlaze konkurentima.
5. Video produkcija i animacija
Video je gledaniji od fotografije. Izrada promotivnih i edukativnih video materijala je odličan način skretanja pažnje na proizvod ili uslugu, bilo da predstavljamo tehničke specifikacije proizvoda ili želimo pobuditi emociju.
2. Web shop
Manjak izostanak fizičke trgovine više nije prepreka prodaji. Web shop ne treba prostor, skladište, prodavače i blagajnu. Želite izbjeći gnjavažu s tom čitavom logistikom? Bilo da se bavite prodajom fizičkih ili digitalnih proizvoda, ako želite dugoročno biti konkurentni danas je web shop nužnost.
6. Promotivni materijali
Katalozi, letci, vizitke i vrećice, svi fizički materijali koji imaju upotrebnu, ali i promotivnu vrijednost, još uvijek su nezaobilazan dio prodajnog procesa.
3. Content writing
Svi materijali koji se kreiraju, bilo digitalni ili stvarni, trebaju sadržaj. Ovisno o primjeni, sadržaj je prodajnog, edukativnog, tehničkog ili osobnog karaktera. Sav taj sadržaj treba smisliti, sročiti, uobličiti, revidirati i lektorirati, a pritom se obraćati vašoj ciljanoj publici vašim glasom.
7. Dizajn interijera
Želite li djelovati kao zaista ozbiljan brend koji drži do standarda, uređenje prodajnih i uredskih prostora u duhu brenda zaokružuje cjelinu, naglašavajući na primjeren način glavne vrijednosti koje brend zastupa. Ponekad direktan, često suptilan, pruža pozadinu cijelom brendu koju je nemoguće postići na druge načine.
4. Dizajn i izrada ambalaže
Uloga ambalaže je mnogo više od zaštite proizvoda. Ambalaža je prva stvar koju vaši (potencijalni) kupci prime u ruke. Ona je tihi ambasador brenda. Kvaliteta izrade, usklađenost s brendom i prezentacija proizvoda, sve su to elementi koji stvaraju prvi dojam. Prvi je dojam često presudan.
8. Social media content
Danas je nužno biti prisutan na društvenim mrežama. Vaše će objave trebati koherentnu aplikaciju vizualnog identiteta i primjeren sadržaj.